vineri, 2 iulie 2010

În sfârşit, concediu!

Începând de luni, intru în concediu pentru două săptămâni! Mi-am propus să ajung pe la mare câteva zile. Aş vrea să cred că nu mi-am făcut iluzii aproape un an, plănuind plecarea asta pe litoral şi să apară vreun motiv care să-mi dea planurile peste cap!
Cu-adevărat mi-e dor de mare! Mi-e dor de valuri, de mirosul sălciu de scoici şi alge, de agitaţia pestriţă de pe plajă, de porumbul fiert care-ţi pune stomacul la grea încercare, de nisipul care intră peste tot (la bagaje mă refer), de momentele de relaxare vecine cu o moleşeală plăcută din care te trezeşti un pic mai refăcut. Nu-mi doresc decât ca singurele griji să fie, preţ de numai câteva zile, doar temperatura apei de mare, un loc pentru întins prosopul  (rogojinile, salteaua, corturile şi umbrela) şi calitatea fotografiilor pe care vreau să le fac.
E-adevărat, o să-mi fie dor de voi şi de blog. Promit să vin cu impresii proaspete, însoţite de imagini, astfel încât să compensez absenţa de câteva zile bune de pe terenul virtual al comunicării (absenţă care, şi-aşa, nu se simte cine ştie ce...)!
Zile frumoase şi însorite tuturor!

2 comentarii:

Anonim spunea...

Concediu placut! Sa ai parte de ceea ce iti doresti si sa pui niste prajituri Diana in plus la pachet!

anda spunea...

Na, că m-am întors! Dar numai pentru câteva ore... Aş pune nişte prăjituri, dar cred că astea sunt mai bune după ce faci un ziar, decât pe plajă! Acolo o să mă delectez cu nişte îngheţată de mentă.

Trimiteți un comentariu