luni, 9 august 2010

Ciudat...

Azi-noapte, m-am visat la bunicii mei, în grădină. Sub vişin, am găsit o pisicuţă minusculă, albă, cu mici pete roşcate în jurul ochişorilor jucăuşi! Era atât de mică, încât i-am făcut culcuş într-o cutiuţă de cremă.

De dimineaţă, în timp ce mă pregăteam să plec la serviciu, am auzit cum mierloia, de ţi se rupea sufletul, o pisică  rătăcită pe scara blocului, speriată, probabil, de întuneric. Am rugat-o pe fetiţa mea, mare iubitoare de animale, în general, de pisici, în mod special, să meargă să o caute. I-am spus că mai mult ca sigur e un pui de mâţă, pentru că avea glasul destul de subţirel. N-a trebuit să-i spun de două ori, că a şi plecat în căutarea ei!
Am fost şocată când am văzut-o pe Irina că vine după câteva minute cu pisicuţa în braţe: era fix pisica albă cu pete roşcate din visul meu, doar că era ceva mai mare...!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu