marți, 31 august 2010

Utilitate

Mă chinuie o insomnie şi mă mustră conştiinţa că am cam lăsat să se pună praful pe blog... Aşa că am să execut o postare. (Povestea cu executatul mi se trage de le un distins domn de la ISU, care îi raporta zelos prefectului că a demarat o acţiune de informare asupra pericolelor de incendiu în zonele în care "se executau grătare". Normal că am rămas cu traume! Dar nu despre asta vreau să vă povestesc, deşi cred că şedinţa respectivă ar merita efortul.) Astăzi, ba nu, ieri deja, am fost la Primăria Moreni să participăm la o conferinţă de presă. Se lansa un proiet cu finanţare europeană, iar primarul era mândru că nu e singura izbândă de acest gen şi că echipa de la primărie munceşte pe brânci să aducă bani europeni. Foarte tare! Numai că al meu coleg are ghinionul să fie chinuit de nişte frământări interioare care îi cereau imperios o deplasare către o destinaţie uşor de bănuit. Se duce omul şi, prevăzător din fire, îşi ia şerveţele. S-a gândit că pe austeritatea asta s-au redus...consumabilele. Avea să constate plin de încântare că hârtia igienică era. Lipsea un element nesemnificativ: apa (robinetul fiind în câteva zone ale municicipiului mai mult obiect de decor)! Aşa că s-a văzut în situaţia interesantă de a o căra cu găleata prin primărie. Bun şi-aşa! Bine c-a găit în timp util resursa. Îmi iau inima în dinţi şi vizitez şi eu locul cu pricina. Când tomai credeam că nimic nu mă mai poate surprinde, aveam să fiu contrazisă în mod brutal: nu curgea apa, dar aveau uscător de mâini! Nu vreau să-mi imaginez la ce îl folosesc. Deşi cred că, în situaţia dată, mult mai utilă ar fi fost montarea unui aparat de aer condiţionat... Mă tot frământă o întrebare, de fapt, două. Prima, uşor retorică: de ce naiba avem o dorinţă nestăpânită de a ne aşeza pe creştetul pleşuv o frumuseţe de tichie de mărgăritar? A doua întrebare: dacă ne străduim să atragem fonduri europene, de ce nu încercăm să ne direcţionăm eforturile către infrastructură şi utilităţi de strictă necesitate, cum ar fi apa, de exemplu?

2 comentarii:

Andrei spunea...

...comentariu de proba... zilele trecute ( chiar mai trecute decit trebuie) se intimpla sa ma aflu la o masa intr-o localitate damboviteana, cu un primar si diversi artisti ( 1-2 chiar pe bune artisti ) ... Normal ca dupa micul puturos de rigoare ( n-au fost chiar mititei, dar pe-aproape ), omul cel dintai al urbei a dorit s-auda sh-urechea-lui-ceva-meserias, ocazie cu care unul din acei putini artisti si-au vazut mineca lungita nejustificat de jupinul in cauza. Saracu` cantaret s-a "executat" si el si-a incercat sa mai inveseleasca atmosfera. N-am inteles prea bine versurile, deoarece musiu primaru batea darabana in masa de lemn natur cit il tineau plaminii ( darabana cu degetele, cu plaminii executa si el " vocalizele de background " ). Asa ca sus-mentionatul cantautor si-a strins emotiile, notele si plasele si pina la masina si-o fi zis in gind ceva - in mod sigur - caci dupa figura cam asta se intelegea. A ramas promisiunea ca va mai veni pe-acolo. Cred ca de pasti. Al cailor.

anda spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Trimiteți un comentariu