miercuri, 6 octombrie 2010

Performanţă

Era cât pe ce să fac zacusca de ghebe cu un deget. Cu un deget pe post de ingredient... Am reuşit, din exces de zel, să mi-l prind în maşina de tocat, încercând să  conving legumele să intre mai cu spor la tăiat, şi l-am strâns cu simţ de răspundere. M-am oprit înainte de a mi-l face franjuri şi mi-a luat ceva vreme să mă decid dacă să iau sau nu o pauză scurtă de leşin. Am decis să nu, deşi tentaţia a fost mare. Dar, rezultatul final contează, deşi unii mai spun că şi intenţia: mi-a ieşit o super-zacuscă! Sâmbătă trebuie să repet figura cu vinetele... Noroc că mai am nişte degete...

2 comentarii:

Lili spunea...

Citind acum "performanţa" ta, mi-am adus aminte cât de gustoasă a fost acea zacuscă. E adevărat că nu aş fi fost foarte bucuroasă să aflu că, precum Manole, a trebuit să sacrifici ceva pentru gustul acela minunat, aşa că....mă bucur pentru tine(dar trebuie să recunosc că şi pentru noi)că încă mai poţi număra pe degete până la 10!

Anonim spunea...

http://www.ziare.com/afaceri/ghid-afaceri/7-avantaje-ca-sa-iti-deschizi-o-afacere-in-familie-1050582

Trimiteți un comentariu