joi, 7 octombrie 2010

Speranțe de viață... și de moarte

La conferința de presă a PDL Dâmbovița de astazi, am înțeles un mare adevăr: dacă nu voi apuca vârsta de pensionare, e numai din vina mea. Și asta pentru că  nu am vrut sau nu am știut (fapta e la fel de gravă) să-mi asigur un mod de viață liniștit, care să-mi garanteze că trec de 60 de ani.
Așadar, stimate preten,
Te-ai stresat ca un fraier multe zeci de ani, muncind și câte 14 ore pe zi? Nu ai avut un trai liniștit și îndestulător? Ai mâncat pe apucate ce ai avut și ai înghițit cu noduri, gândindu-te că trebuie să-ți termini treaba? Ai avut nopți albite de griji pentru ziua de mâine? Te anunț că ai ghinion! S-ar putea să mori de tânăr. Deci, s-ar putea să nu mai apuci pensia și asta numai din vina ta, cetățean nenorocit, care nu vrei nici de-al dracu" să trăiești bine și nici să contribui la creșterea speranței de viață!

...Să spun că a fost o mostră gratuită de cinism? Cred că ar fi prea puțin...

1 comentarii:

Lili spunea...

Dacă ar fi să mă iau după felul în care mi-am condus viaţa până acum, cred că înclin să-i dau dreptate fiului meu, care într-o dimineaţă mi-a făcut un compliment(acum îmi dau seama!):"Mami, arăţi ca un zombi!"

Trimiteți un comentariu