miercuri, 9 februarie 2011

Cronica unei emisiuni anunțate

Ieri, Crin Antonescu a avut județul Dâmbovița în program. La 15.00 trebuia să fie la o televiziune concurentă, în jurul orei 16.00, la o conferință de presă, la ora 17.00, trebuia să participe la ședința Delegației Permanente, iar la 18.00, la Columna, unde urma să-l intervievez vreo oră. Numai că președintele liberalilor a plecat târziu din București și a ajuns direct la conferința de presă. L-am întrebat pe președintele interimar dacă, în condițiile astea, emsiunea mea rămâne în schemă și m-a asigurat că da, chiar dacă invitatul va ajunge în studioul nostru la ora 19.00, nu la 18.00, cum fusesem anunțată inițial. Am acceptat întârzierea, deși nu eram noi de vină (cu atât mai puțin telespectatorii noștri) că domnul președinte nu a putut respecta programul. Pe intervalul orar alocat, inițial, nouă, Crin Antonescu a fost condus la televiziunea concurentă. Formatul a fost chiar interesant, invitați fiind același președinte interimar, la rându-i candidat pentru prima funcție în organizație, și, nu în ultimul rând, Crin Antonescu, președintele partidului. A, probabil că insistențele mele ca președintele PNL să intre, în emisiunea moderată de mine, SINGUR sau alături de TOȚI candidații pentru funcția de președinte, nu au cântărit prea mult în stabilirea televiziunii care să realizeze, prima, interviul. Din păcate, însă, domnul Crin Antonescu nu a mai ajuns deloc la Columna, trebuind să plece, de urgență, la București, asta după emisiunea înregistrată la postul concurent... Bine că am "apucat" să anunț toată ziua, pe postul nostru de teleiziune, o emisiune care nu s-a mai putut realiza, evident, din motive independente de voința noastră! Mii de mulțumiri organizatorilor acestei vizite!

7 comentarii:

Anonim spunea...

Nebanuite sunt caile PR-ului... sau, cu alte cuvinte, neajunsurile unei concurente media acerbe. Una peste alta, "nobletea" de a promite ar trebui sa faca buna casa cu "burghezul" de a te tine de cuvant. Rusinica, domnule Antonescu!

anda spunea...

Hei, asta da surpriză, Blogjeans!

shaman spunea...

In politica nu exista coincidente sau abateri de la plan. Totul este calculat dinainte. :)
Ma intrebam ce parere aveti despre acest proiect. E o idee a mea, pe care vreau sa o duc mai departe.
http://uzinadeganduri.ro/fotografii-2/targoviste-nou-vs-vechi

anda spunea...

Shaman,
Mi-ar fi placut sa vad despre ce e vorba, dar nu reusesc sa intru pe adresa respectiva. Din titlu, insa, pare un proiect interesant.

shaman spunea...

Pe adresa http://uzinadeganduri.ro am un articol care se numeste Targoviste- Nou vs. vechi.
Merge linkul pe care l-am postat anterior.

Multumesc si astept o parere

Fotograf Ioana spunea...

un subiect interesant, tratat din punct de vedere obiectiv

Masaj erotic Brasov spunea...

foarte bun articolul, felicitari

Trimiteți un comentariu